Riječ je o autoru koji ne koristi medij fotografije u klasičnom, danas prevaziđenom smislu  da bi nam prikazao stvarnost onakvom kakva jeste, zarobivši neki trenutak u vremenu. Konceptualizacija ovakvog rada ne može se interpretirati i učitavati kao autorova potreba da zabilježi određene „atrakcije i ljepote“ site specificuma ili da fotografiše na dobro nam poznatim mjestima već naprotiv, da uhvati punktume, urbane fragmente koji svjedoče o životu i prostoru u kojem se taj život odvija. On stvara potpuno novu realnost, igrajući se kompozicijom, geometrijom ili haotičnošću detalja. Nemoguće je nezamijetiti upravo tu opčinjenost geometrijom i arhitekturom, gdje konstantno izdvaja detalj iz cjeline, potpuno zanemarujućI okolinu i fragmente koje okružuju takve kadrove. Detalj, isječak, parče kompletne slike dobija tako svoju vlastitu priču, pričajući autorov doživljaj. Komadi cjeline na koje Grujić ukazuje daju priliku za promišljanje o prošlosti, stanovnicima, kulturi određenog podneblja, svemu onome što je uticalo na stvaranje baš takvih dijelova zida, vrata ili prozora ili detalja kakve zatičemo.

Ovakav neobičan doživljaj fotografije, stavljanje akcenta na kompoziciju detalja i davanje priče odlomljenom dijelu cjeline, dovodi samu fotografiju, kao medij koji u osnovi raspolaže realnim činjenicama i transponuje stvarnost u polje medijske slike, u utrku sa slikarstvom, kojem je daleko lakše operisati sa teorijama nadrealizma, apstrakcijom, slobodom, maštom, individualnim promišljanjem.  Na fotografijama je istaknuta tekstura, krhkost površine, igra svjetla ili sjenke, što im daje karakteristike lepršavosti i poetičnosti. Osjeća se emotivna vezanost za posmatrano. Vraćeni smo u jedan pomalo zaboravljeni svijet, sa masovnog na intimno, na ljepotu malih stvari, drugačije percepcije, fotografsku tišinu i meditativnost. Fotografije nas direktno dotiču, nameće svoju jedinstvenu iluziju, pomijeraju granice i proširuju horizont. iako autor ne želi ništa sugerisati, motivi fotografija sami po sebi stvaraju bogatu naraciju, na osnovu koje svako može rekonstruisati vlastite priče.

2011 mar – d.ON sale, Gallery Java, Sarajevo